Retourbeleid
Belangrijk:
Lees ons retourbeleid zorgvuldig door. Geen uitzonderingen worden gemaakt, aangezien u akkoord bent gegaan met de voorwaarden op het moment van aankoop.
Retourneren:
Termijn: U heeft 14 dagen na ontvangst van uw product om het te retourneren. Indien 14 dagen zijn verstreken, kunnen wij helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Voorwaarden:
Het geretourneerde product moet in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking. Voor producten waarbij hygiëne van belang is, dienen deze grondig te worden gereinigd voordat het retourproces begint.
Uitsluitingen: Vanwege hygiënische redenen kunnen sommige producten niet worden geretourneerd, zoals ondergoed, lingerie, panty's en bepaalde verzorgingsproducten.
Initiëren van het proces: Als u een product wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar: info@balino met uw ordernummer, reden voor retournering, eventueel een foto van het product in geval van schade, en uw contactgegevens.
Terugbetaling: Late of geen terugbetaling: Indien u na 30 dagen nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Als u het nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@balino.nl.
Procedure:
Na ontvangst en inspectie van uw retourzending, sturen we u een e-mail ter goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Bij goedkeuring wordt uw terugbetaling binnen 30 dagen automatisch toegepast op uw creditcard of originele betaalmethode.
Retour verzendkosten:
Alle klanten zijn verantwoordelijk voor de retour verzendkosten. We raden aan uw retourzending te voorzien van Track & Trace, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren retourzendingen. De retourzending moet worden verzonden naar China, en de kosten beginnen vanaf €20 en zijn voor rekening van de klant.
Uitzonderingen:
Defecte of verkeerde producten: Bij ontvangst van een defect of verkeerd product sturen wij kosteloos een nieuw product op. Als het de tweede keer nog steeds fout gaat, ontvangt u de volledige aankooprijs terug. Annulering: Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd nadat ze zijn geplaatst vanwege ons geautomatiseerde systeem.
Voor vragen of meer informatie over ons retourbeleid, neem gerust contact met ons op via info@balino.nl.